"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД стартират втория етап от информационната си кампания

В периода от 21-ви до 31-ви март 2005 г. "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД ще проведат втората част от информационната кампания под надслов “Има една традиция, която мога да променя".

Със съдействието на студенти от Висшето транспортно училище “Тодор Каблешков" сред пътниците ще бъдат разпространени 2000 анкетни карти. Последващият анализ на данните ще даде възможност да се установят обществените нагласи към случаите, в които нередовни пътници заплащат нерегламентирани суми на кондуктори във влаковете, като срещу тях не получават билет.

Анкетните карти ще бъдат разпространявани сред пътниците в 72 влака, движещи се в регионите около София, Пловдив и Варна.

Основните релации, по които ще се разпространяват анкетните карти от гр. София са:
- София – Перник – Радомир;
- София – Своге – Мездра;
- София – Ихтиман – Септември;
- София – Пирдоп.

Главните маршрути за разпространение на анкетите от гр. Пловдив са:
- Пловдив – Пазарджик – Септември;
- Пловдив – Поповица;
- Пловдив – Труд;
- Пловдив – Белозем – Чирпан.

Основните жп линии, по които ще се разпространяват анкетите на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД от гр. Варна са:
- Варна – Белослав – Синдел;
- Варна – Езерово – Повеляново;
- Варна – Провадия – Шумен. 

Онлайн анкета - попълнете анкетата онлайн

"ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД са партньор на институт “Отворено общество", който реализира проекта “1001 дебата за Европа", финансиран от Министерството на външните работи в рамките на Комуникационната стратегия за присъединяването на България към Европейския съюз. Паралелно с анкетните карти, на пътниците ще бъдат раздавани листовки и брошури с информация за важни аспекти от евроинтеграцията. Кампанията на институт “Отворено общество" е под надслов “Аз европеецът". Нейната цел е да се провокират дискусии за европейското бъдеще на България. 

***

Нека припомним, че целта на кампанията “Има една традиция, която мога да променя" е да се привлече общественото внимание към съществуващата практика нередовни пътници да заплащат нерегламентирани суми на кондуктори във влаковете срещу които не получават билет. Този проблем съществува от дълго време и е във вреда не само на железопътния превозвач, а най-вече на коректните клиенти на компанията.

Информационната кампания на "ХОЛДИНГ БДЖ" ЕАД стартира на 1-ви март и до средата на месеца бяха разпространени 50 000 листовки с информация за правата, които дава закупеният билет за пътуване.

Новини

Полезно от БДЖ

Лица с увреждания и лица с ограничена подвижност

Лица с увреждания и лица с ограничена подвижност

Транспортно обслужване на лица с намалена подвижност се извършва чрез гаровите служби на БЧК в железопътните гари...

Рекламации и възстановяване на суми

Рекламации и възстановяване на суми

Пътник може да се откаже от пътуване не по-късно от 3 часа преди заминаването на влака, за който важи билета, като го...

Debug: ??x??