Националният железопътен превозвач няма профил в социалната мрежа Туитър

Във връзка с появилите се публикации в медиите за профил на БДЖ в социалната мрежа Туитър, бихме искали да направим уточнението, че дружеството няма акаунт и никога не е управлявало такъв.

„Холдинг БДЖ” ЕАД се разграничава от цитати и коментари направени от негово име в споменатата социална мрежа, като същите не са официална позиция на националния железопътен превозвач.

Ръководството на „Холдинг БДЖ” ЕАД ще предприеме необходимите законови действия, за да не се допуска използването на официалните за компанията абревиатура и лого от други потребители в социалната мрежа. Всяко свързване на институцията в медийни публикации със споменатия профил заблуждава обществеността и уронва престижа на дружеството.

Новини

Полезно от БДЖ

Декларация за политиката по качество на ръководството на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Декларация за политиката по качество на ръководството на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Настоящата декларация се базира на концепцията за стратегическо развитие на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД

Рекламации и възстановяване на суми

Рекламации и възстановяване на суми

Пътник може да се откаже от пътуване не по-късно от 3 часа преди заминаването на влака, за който важи билета, като го...

Debug: ??x??