Закуска в Истанбул!

Закуска в Истанбул!

Пътуването София – Халкали/Истанбул се осъществява ежедневно. В състава на влака са включени български и турски кушет и спални вагони.

Пълното разписание на влака София – Халкали – София

ЦЕНИ

Цена на еднопосочен билетВъзрастенДете 7 - 12 год.Дете 4 - 7 год.Дете 0 - 4 год.
2-ра класа36,18 лв.18,19 лв.8,61 лв.Безплатно*
1-ва класа**54,18 лв.---
Резервация
(задължителна)
КушетСпално място
(кабина с 2 места)
Сингъл**
(кабина с1 място)
от 18,38 лв.29,34 лв68,45 лв. 

* Дете под четири години пътува безплатно, ако не използва самостоятелно място.  В противен случай се закупува детски билет.

**Резервацията за сингъл място изисква представяне на първокласен билет.

Информация за закупуване на билети

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ

Билет и резервация за кушет или спално място могат да бъдат закупени до 2 (два) месеца преди датата на пътуване.

Намаление за младежи и групи, както и при издаване на двупосочен билет, не се прилага.

Продават се и билети Пловдив – Халкали – Пловдив, и Димитровград – Халкали – Димитровград. Допълнителна информация може да получите в бюрата за международна продажба на билети.

Трансферът между Халкали и Истанбул се извършва с автобус.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ

- Еднопосочен билет – 15 дни

- Билет отиване и връщане – 1 месец

Периодът на валидност започва от датата, определена от пътника и отпечатана в билета при неговото издаване. Пътуването може да се осъществи във всеки един ден от валидностния срок на билета, но трябва да завърши до 24 часа от последния ден на валидност на билета.

РЕКЛАМАЦИЯ И ВРЪЩАНЕ НА БИЛЕТ И/ИЛИ РЕЗЕРВАЦИЯ

В случай на отказ от пътуването преди или по време на валидностния срок на билета, стойността се възстановява с 10% удръжка. Необходимо е пътникът или лицето, чието име предварително е отбелязано в опис-сметката в момента на закупуване на съответните билети да подаде заявление за възстановяване на сумата, придружено с оригиналните билети.

Сумата за резервация на кушет или спално място се възстановява с 10% удръжка до 24 часа преди деня на пътуване. В деня на пътуване и след това не се допуска възстановяване на суми за неизползвана резервация.

За допълнителна информация вижте тук.

Новини

Полезно от БДЖ

Застраховка – „Злополука на пътници“

Застраховка – „Злополука на пътници“

„БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, като лицензиран железопътен превозвач, извършващ обществен превоз на пътници има...

Рекламации и възстановяване на суми

Рекламации и възстановяване на суми

Пътник може да се откаже от пътуване не по-късно от 3 часа преди заминаването на влака, за който важи билета, като го...

Debug: ??x??