Главен експерт, контрол на изпълнение на договорите

„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД е дъщерно дружество на „Холдинг БДЖ” ЕАД, единственият лицензиран български железопътен превозвач на пътници в страната и чужбина. Компанията е с повече от 130 годишна история, богат опит и традиции.

„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД предоставя възможност за развитие и придобиване на ценен опит в динамична и разнообразна среда.

Компанията търси да назначи в екипа си отговорeн и мотивиран специалист, който да заеме длъжността: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ, КОНТРОЛ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРИТЕ към Централно управление.

ОТГОВОРНОСТИ

Организира и осъществява последващ документален контрол върху изпълнението на договорите, сключени от „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД

Контролира дейностите по изменение, прекратяване и/или приключване на договорите, на база предоставени споразумения, одобрени доклади, включително публикува съответната информация за изменение, приключване/прекратяване на контролираните договори до Агенцията за обществени поръчки и публикуването й в Профила на купувача на дружеството

Изготвя възлагателни заповеди за следене изпълнението по сключени договори, в резултат на проведени процедури за възлагане на обществени поръчки

Осъществява контрол на възложени договори за доставки, услуги или строителство, сключени според разпоредбите на ЗОП

Подава информация на Агенцията за обществени поръчки по зададен образец и в определен в Закона за обществени поръчки срок, след изменение, приключване или прекратяването на даден договор

След приключване на всички действия по договор, окомплектова и предава в архив документацията по договора

Води регистър с информация за възложените му за контрол договори

ИЗИСКВАНИЯ

Висше техническо, юридическо или икономическо образование

Професионален опит – 5 /пет/ години, през които са придобити знания, умения и компетенции за успешно изпълняване на задълженията и отговорностите на длъжността

Личностни качества:

- Високо чувство за лична отговорност, лоялност, способност да прилага идеи на практика

- Способност да планира, организира и контролира работата на другите, с цел постигане на поставените цели

Професионални компетенции:

- В областта на контрола на договори или в областта на обществените поръчки

- Много добри комуникативни умения

- Умения за работа в екип

- Отлично владеене на MS Office

НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ

Придобиване на ценен професионален опит в компания с голям мащаб и повече от 130 годишна история, който ще Ви осигури успешно кариерно развитие

Адекватно възнаграждение

Коректност в трудовите отношения

Пакет социални придобивки

Ползване на почивните бази на Дружеството

Възможности за индивидуални и екипни обучения

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, може да изпратите актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо на електронна поща hr@bdz.bg на вниманието на дирекция „Човешки ресурси” към „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Централно управление или на адрес: гр. София 1080, ул. „Иван Вазов” № 3 за „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, дирекция "Човешки ресурси", като посочите областта, за която кандидатствате.

Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Всички данни, които предоставяте, са лични и подлежат на закрила по смисъла на Закона за защита на личните данни. „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, в качеството си на администратор на лични данни, се задължава да ги съхранява и използва единствено и само зa целите на настоящия подбор.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.