„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД е дъщерно дружество на „Холдинг БДЖ” ЕАД, единственият лицензиран български железопътен превозвач на пътници в страната и чужбина. Компанията е с повече от 130 годишна история, богат опит и традиции.
„БДЖ – Пътнически превози” ЕООД предоставя възможност за развитие и придобиване на ценен опит в динамична и разнообразна среда.
Компанията търси да назначи в екипа си отговорeн и мотивиран специалист, който да заеме длъжността: ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ, ОРГАНИЗАЦИЯ НА ТРУДА в Централно управление.
ЗАДЪЛЖЕНИЯ
Организира, осъществява и контролира цялостния процес по:
- Правилната организация и отчитане на труда, прилагане на действащата нормативна уредба по работното време, почивките и отпуските
- Контролира, проверява и отчита работното време и отпуските на персонала от Централно управление, в съответствие с действащата нормативна уредба
- Контролира воденето на присъствените книги, книгата за платения годишен отпуск, книгите за излизанията през работно време
Обобщаване използването на работното време и платения годишен отпуск на целия персонал и по наблюдавани длъжности, и разработване ефективния фонд работно време по наблюдавани длъжности, като за целта се изготвя обобщен отчет за използване на работното време на целия персонал и по наблюдавани длъжности, и разработва ефективния фонд работно време по наблюдаваните длъжности; отчет за използваемостта на платения годишен отпуск
Обобщава отчета за извънредния труд и неосигуреното време за дружеството, придружен с подробен анализ и препоръки за рационално използване на работното време. След приключване на календарната година уведомява Инспекцията по труда относно положения извънреден труд от служителите на Централно управление и проверява и съгласува отчетите до Инспекцията по труда и от поделенията
Обобщава справка за брутния размер на средствата за работна заплата по наблюдавани длъжности, обобщена за дружеството
Подпомага дейностите, свързани с правилното отчитане и прилагане на действащата нормативна уредба по планиране и анализ на труда
Участва в планирането, бюджетирането и отчитането на труда в дружеството
Организира и участва в ежемесечното отчитане на разходите за персонал на поделенията и Централно управление, и осъществява контрол между икономическите и счетоводни резултати по тях, с оглед тяхното точно представяне
Участва в извършването на проверки във връзка с организацията на труда, отчитане на работното време и други задачи, които се изпълняват от дирекцията
Разработва методически указания, правила и процедури, свързани с организацията на труда, с цел повишаване на производителността, качеството и ефективността на труда. Контролира изпълнението им
Участва в разработването на вътрешните документи по организацията, планирането, анализа и отчитането на труда в дружеството
ИЗИСКВАНИЯ
Образование: висше образование ОКС „Бакалавър”, професионално направление „Управление на човешките ресурси”, “Икономика и организация на труда” или друго релевантно икономическо образование в сферата на човешките ресурси
Професионален опит: минимум 5 /пет/ години, през които са придобити знания, умения и компетенции за успешно изпълняване на задълженията и отговорностите на длъжността
Личностни качества:
- Високо чувство за лична отговорност, лоялност, способност да прилага идеи на практика
- Способност да планира работата си, ефективно да изпълнява задачите, ориентиран към срокове и постигане не резултати
Професионални компетенции:
- Много добри комуникативни умения
- Умение за работа самостоятелно и в екип
- Отлично владеене на MS Office
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ
Придобиване на ценен професионален опит в компания с голям мащаб и повече от 130 годишна история, който ще Ви осигури успешно кариерно развитие
Адекватно възнаграждение
Коректност в трудовите отношения
Пакет социални придобивки
Ползване на почивните бази на Дружеството
Възможности за индивидуални и екипни обучения
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, може да изпратите актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо на електронна поща hr@bdz.bg на вниманието на дирекция „Човешки ресурси” към „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, Централно управление или на адрес: гр. София 1080, ул. „Иван Вазов” № 3 за „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД, дирекция "Човешки ресурси", като посочите областта, за която кандидатствате.
Документите ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Всички данни, които предоставяте, са лични и подлежат на закрила по смисъла на Закона за защита на личните данни. „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД, в качеството си на администратор на лични данни, се задължава да ги съхранява и използва единствено и само зa целите на настоящия подбор.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.