БДЖ отваря базите си за деца от приемни семейства

От 1-ви до 5-и април тази година първата група деца и техните родители от Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ) ще бъдат настанени в базата на БДЖ в Паничище. Кампанията под надслов „Очаквана ваканция” има за цел да подпомогне деца в нужда, като им предостави възможност да получат незабравима почивка в базите на държавната железница в цялата страна. Освен почивните станции националният железопътен превозвач ще предостави безплатен транспорт, много забавления и всичко необходимо за „Очаквана ваканция“.

От 1-ви до 5-и април тази година първата група деца и техните родители от Националната асоциация за приемна грижа (НАПГ) ще бъдат настанени в базата на БДЖ в Паничище. Кампанията под надслов „Очаквана ваканция” има за цел да подпомогне деца в нужда, като им предостави възможност да получат незабравима почивка в базите на държавната железница в цялата страна. Освен почивните станции националният железопътен превозвач ще предостави безплатен транспорт, много забавления и всичко необходимо за „Очаквана ваканция“.

„Вярваме, че всички ние трябва да имаме отношение и да помагаме на децата. Инициативата на БДЖ е една малка стъпка в тази посока. Отворени сме за партньорство с всички организации, които подкрепят деца в неравностойно положение и сме убедени, че всяка подадена ръка гради един по-добър свят. Благодарим на НАПГ и нашите партньори за възможността да подарим тези няколко щастливи дни на децата“, коментира изпълнителният директор на БДЖ Никола Василев.

По време на престоя за децата ще бъдат организирани разнообразни забавления – екскурзии до известни забележителности в района, много игри и събития, които ще гарантират приятно изживяване и незабравими емоции. Любимецът на публиката Ненчо Балабанов ще забавлява благотворително малчуганите на 2-ри април. Новата му песен „Ти избираш” не само е посветена на децата от приемната грижа, но и те са главните действащи лица в клипа.

Целта на инициативата „Очаквана ваканция“ е тя да се превърне в традиционна, като привлича подкрепа от повече организации, за да може да достигне до всички деца и техните приемни родители.

Партньори в кампанията са „Девин“ ЕАД и „Папас олио” АД.